Retningslinjer for sosiale medier

Sist oppdatert 4. mars

Du treffer NextGenTel i sosiale medier som Facebook og Twitter

Vi tar imot kundeservicehenvendelser både via Facebook og Twitter, men du bør sende eventuell personlig informasjon (kundenummer, telefonnummer osv.) som privatmelding. Av personvernhensyn kan slik informasjon bli fjernet fra offentlig visning. Mer kontaktinformasjon for kundeservice finner du på våre nettsider

Retningslinjer for kommentarer

Vi setter stor pris på innhold og kommentarer som gir tilskudd til samtalen, uavhengig av om det er i favør eller disfavør av NextGenTel. Hvis innhold eller kommentarer er støtende, svertende, gjentagende, har ufin språkbruk eller er tatt helt ut av sammenhengen, kan de bli avvist og eventuelt slettet. Dette gjelder også gjentagende kommentarer vedrørende kundesaker som tidligere er behandlet av NextGenTel. Reklame eller annonser for andre produkter kan bli slettet. Poster eller kommentarer fra falske profiler vil bli slettet. 

Vi setter stor pris på meninger og setter enda større pris på meninger som er underbygget. 

Personangrep, spam eller ufint språk = #FAIL. Tilfører du noe til diskusjonen = #WIN.