Det er enkelt å bruke MinSide-appen og med appen har du full oversikt og kontroll på abonnementet ditt. Aller først anbefaler vi å laste ned appen:
Last ned MinSide-appen i Google Play Store
Last ned MinSide-appen i App Store
Sånn registrerer du appen
Her kan du se hvordan du tar i bruk appen vår. Velg "Start" for å se hvordan du registrerer deg i MinSide-appen vår.
Det første du får opp i appen er vilkårene som gjelder for appen. Les gjennom vilkårene før du velger “Aksepter”.
Tast inn mobilnummeret ditt slik at vi får identifisert deg.
Vi sender deg en aktiveringskode på SMS. Når du har mottatt koden så skriver du den inn, og du kan gå videre.
Du må nå velge din egen PIN-kode som gjelder for appen. Vi ber deg også om å bekrefte PIN-koden i neste steg.
Her kan du velge fingeravtrykk eller FaceID som et alternativ til PIN-kode. Du kan også hoppe over ved å trykke på "Ikke nå, jeg fortsetter med PIN-kode".
Bekreft at vi har funner riktig bruker.
Om du har flere kundenummer vil du få opp disse her. Velg det kundenummeret som du ønsker å bruke og velg “Neste”.
Da er alt satt opp. Velg "Kom i gang" for å komme til fremsiden av appen.
Hva kan jeg gjøre i appen?
Med MinSide-appen vår kan du:
- Endre wifi-navn og passord
- Restarte ruteren
- Tilbakestille ruteren til fabrikkinstillinger
- Slå wifi på/av
- Teste wifi i boligen din med wifi-verktøyet
- Feilsøke og melde feil på bredbåndet
- Se og laste ned alle fakturaer
- Bytte hastighet
- Bestille returlapp
Jeg får ikke til å registrere meg i appen
Dersom du opplever problemer med å registrere deg i appen så anbefaler vi at du sjekker:
- At appen er oppdatert til siste versjon i Google Play eller App Store
- At wifi eller mobildata er slått på
- At du registrerer deg med telefonnummeret som er lagret på kundenummeret ditt
Har du fortsatt problemer med å registrere deg i appen så kan du kontakte kundesenteret vårt på 9870797.