Har du TV fra RiksTV? Da kan du kontakte RiksTV direkte på telefon 210 10 210, eller bruke på chatten som du finner på nettsiden..
Inne på Min side hos RiksTV så kan du også gjøre endringer på abonnementet ditt. Du finner Min side-løsningen til RiksTV her.
Ofte stilte spørsmål
Jeg har bestilt TV over fiber, men ikke mottatt utstyret
Vi sender bestilling til RiksTV cirka 1 uke før installasjonsdato, og det betyr at du vil få tilsendt utstyret før du får nett fra oss. Du vil motta informasjon om pakken fra RiksTV.
Hvem sender faktura for TV?
Dersom du har bestilt TV fra RiksTV så vil du motta faktura for TV fra RiksTV. Internett faktureres fra oss.
Jeg opplever problemer med TV, hva skal jeg gjøre?
Da anbefaler vi at du tar kontakt med RiksTV for feilsøk. Du vil også finne mye god hjelp på RiksTV sine hjelpesider.
Her finner du hjelpesidene til RiksTV