TV fra RiksTV

Her finner du mer informasjon og svar på ofte stilte spørsmål om RiksTV.

Sist oppdatert 5. oktober
1641997830223-riksTV bilde.JPG

Har du TV fra RiksTV? Da kan du kontakte RiksTV direkte på telefon 210 10 210, eller bruke på chatten som du finner på nettsiden..

 

Inne på Min side hos RiksTV så kan du også gjøre endringer på abonnementet ditt. Du finner Min side-løsningen til RiksTV her.

 

Ofte stilte spørsmål

Hvilke kanaler kan jeg se med RiksTV?

 
 

Jeg har bestilt TV over fiber, men ikke mottatt utstyret

Vi sender bestilling til RiksTV cirka 1 uke før installasjonsdato, og det betyr at du vil få tilsendt utstyret før du får nett fra oss. Du vil motta informasjon om pakken fra RiksTV.

 
 

Hvem sender faktura for TV?

Dersom du har bestilt TV fra RiksTV så vil du motta faktura for TV fra RiksTV. Internett faktureres fra oss.

 

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål om faktura

 
 

Jeg opplever problemer med TV, hva skal jeg gjøre?

Da anbefaler vi at du tar kontakt med RiksTV for feilsøk. Du vil også finne mye god hjelp på RiksTV sine hjelpesider.

 

Her finner du hjelpesidene til RiksTV

 

Her kan du se om det er driftsproblemer hos RiksTV