Ofte stilte spørsmål om prisendring

Her har vi samlet svar på ofte stilte spørsmål om prisendring.

Hvorfor endres prisen?

Når prisen på abonnementet ditt endres så er det fordi du har hatt en kampanjepris de siste 12 månedene, eller lengre, og derfor er ute av kampanjeperioden. Da vil prisen på abonnementet ditt endres. Vi har til enhver tid prisliste liggende ute på nettsiden vår, som du kan lese her

 
 

Hvordan påvirker dette min faktura?

Hos NextGenTel forhåndsbetaler du for internett, og det betyr at den neste fakturaen, etter at du har fått varsel, vil inneholde ny pris.

Husk at du alltid kan se detaljer for faktura på side to av fakturaen.

 
 

Jeg har eFaktura - hvordan kan jeg se fakturaen fra dere?

Mottar du eFaktura vil du kunne se hele fakturaen ved å bruke funksjonen “Se eFaktura” hos din bank, eller i Vipps.

 

Du kan også se hele fakturaen din inne på MinSide, eller i MinSide-appen. Se hvordan du gjør det her.

 
 

Jeg har AvtaleGiro - hva bør jeg huske på?

Med AvtaleGiro-trekk har du satt et maksbeløp hos din bank. Dersom maksbeløpet på din AvtaleGiro er lavere enn nytt beløp på fakturaen så vil ikke trekket gå automatisk.

 

Vi anbefaler derfor at du sjekker maksbeløpet på din AvtaleGiro hos banken slik at trekket går automatisk.

 
 

Jeg ønsker å heve avtalen grunnet prisendringen - hva gjør jeg?

Om du skulle ønske å heve avtalen grunnet prisendringen må du ta kontakt med oss. I varselet som vi har sendt deg på e-post står det hvilken dato som du må kontakte oss innen for å heve avtalen grunnet prisendringen.

 

Etter datoen som er nevnt i varselet gjelder vanlige oppsigelsesvilkår, som du kan lese her.