Her har vi samlet svar på ofte stilte spørsmål om prisendring.
Hvorfor endres prisen?
Når prisen på abonnementet ditt endres så er det fordi du har hatt en lavere pris enn listepris.
Det betyr at du har enten hatt en kampanje i 12 måneder, eller at prisen din utenfor kampanje har vært lavere enn nåværende listepris. Hos oss finner du alltid nåværende prisliste åpent på nettsiden vår. Du kan se nåværende prisliste her.
Hvordan påvirker dette min faktura?
Hos NextGenTel forhåndsbetaler du for internett. Det betyr at neste faktura, etter varsel om prisendring, vil vise den nye prisen.
🔍 Se alle detaljer
Du kan alltid se detaljer for fakturaen på side to. Her kan du se perioden du er fakturert og hvilken pris.
Du kan også se hele fakturaen din inne i NextGenTel appen under faktura fanen.
Jeg har eFaktura - hvordan kan jeg se fakturaen fra dere?
Du kan se hele fakturaen ved å bruke funksjonen “Se eFaktura” i din bank eller i Vipps-appen. Lurer du på hvordan du gjør det i Vipps-appen? Les mer på Vipps' nettsider her.
Se hele fakturaen i NextGenTel appen
Du kan også se hele fakturaen din inne i NextGenTel appen under faktura fanen.
Jeg har AvtaleGiro - hva bør jeg huske på?
Med AvtaleGiro-trekk har du satt et maksbeløp hos din bank. Dersom maksbeløpet er lavere enn nytt beløp på fakturaen så vil ikke trekket gå automatisk.
Sjekk maksbeløpet på AvtaleGiro
Vi anbefaler derfor at du sjekker maksbeløpet på din AvtaleGiro hos banken slik at trekket går automatisk.
Jeg ønsker å heve avtalen grunnet prisendringen - hva gjør jeg?
Vil du heve avtalen på grunn av prisendringen, må du ta kontakt med oss. I e-posten vi har sendt deg, finner du hvilken dato du må kontakte oss innen.
Etter denne datoen gjelder vanlige oppsigelsesvilkår, som du kan lese her.
Jeg ønsker å endre hastigheten - hvordan gjør jeg det?
Du kan enkelt endre hastigheten i NextGenTel appen. Der ser du hvilke hastigheter du kan velge mellom, og selvfølgelig månedsprisen for de ulike hastighetene.