Slik finner du fakturaen din

Faktura er alltid tilgjengelig på MinSide og MinSide-appen

Du har alltid tilgang til faktura fra MinSide. Det gjelder også via MinSide-appen vår. Her har vi samlet veiledning for hvordan du finner frem til fakturaen, og hvordan du laster ned fakturaen.

 

 

Slik finner du fakturaen på MinSide

Trykk på bildet for å forstørre

Trykk på Faktura for å se dine fakturaer.

 

Trykk på Faktura

 
 
Trykk på bildet for å forstørre

Her ser du en oversikt over fakturaene dine som er ubetalt. Du får opp betalingsinformasjon, og du kan trykke på Åpne for å se mer informasjon om fakturaen og laste ned én fakturakopi.

 

For å se mer informasjon om fakturaen kan du trykke på Åpne.

 

Trykk på Åpne

 
 
Trykk på bildet for å forstørre

Her kan du enkelt laste ned fakturaen din som PDF-fil, og betale fakturaen med Vipps. Du får også et valg for å inngå en AvtaleGiro-avtale.

 

Får du ikke lastet ned fakturaen din?

For at du skal kunne laste ned fakturaen må nettleseren din tillate pop-up vindu. Vi anbefaler derfor at du sjekker innstillingene i nettleseren din, og ser til at pop-up for minside.nextgentel.no er tillatt. Når det er gjort så kan du laste ned fakturaen på nytt.

Veiledning for Google Chrome

Veiledning for Mozilla Firefox

Veiledning for Microsoft Edge

 

 

 
 
 

 

Slik finner du fakturaen i MinSide-appen

1639665078598-Faktura 1.JPG

Trykk på Faktura for å se dine fakturaer.


 

Trykk på Faktura

 
 

1639666237385-Faktura 2.JPG

For å laste ned fakturaen eller se betalingsinformasjon så kan du trykke på beløpet for fakturaen. Da vil du få opp flere valg.

 

Du får også muligheten til å opprette AvtaleGiro ved å trykke på “Vil du aktivere AvtaleGiro?”.

 

 
 

 

 

Ikke mottatt e-postfaktura?

Hvis du har valgt at faktura skal komme på e-post, men du ikke har mottatt den, så anbefaler vi å sjekke mappen for spam eller søppelpost i e-posten din. Dersom du finner e-posten i en av disse mappene så er det lurt å merke den som "ikke spam" slik at nye fakturaer fra oss ikke havner i den mappen til neste gang.

 

Dersom du fremdeles ikke finner e-postfakturaen anbefaler vi at du tar kontakt med oss slik at vi får sjekket at det er riktig e-postadresse registrert på deg.