Det er enkelt å avslutte internettabonnementet. Du kan gjør det ved å:
- Logge inn på MinSide, eller MinSide-appen, og registrere oppsigelse der enkelt og raskt
- Ta kontakt med oss via chat på MinSide og MinSide-appen, eller telefon 987 07 979 og velg tastevalg for oppsigelse
Oppsigelse av abonnementet kan kun gjøres av juridisk eier av abonnementet. Slik kommer du i gang med MinSide-appen.
Vil du heller bytte eier på abonnementet?
Internettabonnementet kan du raskt og enkelt flytte over til ny eier.
Så enkelt registrerer du oppsigelse:
- Logg inn på MinSide, eller MinSide-appen
- Trykk på de tre prikkene til høyre for adressen din
- Velg Registrer oppsigelse
- Fyll inn årsak og trykk Bekreft
- Vi behandler oppsigelsen fortløpende (vanligvis innen 2-5 virkedager), og gir deg beskjed når den er registrert
Ofte stilte spørsmål om oppsigelse
Hva er oppsigelsestiden?
På internettabonnement er oppsigelsestiden inneværende måned pluss neste måned.
Eksempelvis blir oppsigelsestiden ut juni dersom du sier opp før siste dag i mai.
Får jeg bruddgebyr?
Du får kun bruddgebyr dersom du sier opp abonnementet innenfor bindingstid. Størrelsen på bruddgebyret avhenger av hvor lenge som er igjen av bindingstiden, og bruddgebyret blir redusert kvartalsvis.
Gjeldende priser for bruddgebyr finner du i vår prisliste.
Hva gjør jeg med WiFi-utstyret når jeg sier opp?
Dersom du har WiFi-utstyr, eller annet utstyr, som skal i retur til oss sender vi informasjon til den e-postadressen du har registrert hos oss.
Får jeg bekreftelse på oppsigelsen?
Ja, vi sender alltid bekreftelse på oppsigelse til den e-postadressen du har registrert hos oss.
Lurer du på om du har bindingstid?
Det er bindingstid på nye internettabonnement i 12 måneder. Sjekk ordrebekreftelsen du har fått fra oss på e-post. Bindingstiden gjelder fra datoen som internettjenesten ble levert.