Det er flere måter for deg å avslutte abonnementet eller overføre det til ny eier på samme adresse. Du kan gjøre begge deler ved å :
- Registrere det selv på MinSide via app eller nett
- Ta kontakt med oss via chat på MinSide eller telefon 98707979 og velg tastevalg for overføring eller oppsigelse
Oppsigelse eller overføring av abonnementet kan kun gjøres av juridisk eier av abonnementet. Slik kommer du i gang med MinSide-appen.
Registrere via MinSide
Avslutte abonnementet
Når du sier opp et bredbåndsabonnement så er oppsigelsestiden på inneværende måned pluss neste måned.
Dersom du er innenfor bindingstid på abonnementet ditt så får du et bruddgebyr. Størrelsen på bruddgebyret avhenger av hvor lenge som er igjen av bindingstiden på abonnementet. Gjeldende priser finner du i vår prisliste.
Sånn sender du oppsigelse på MinSideDen enkleste måten å avslutte abonnementet på er gjennom MinSide på nett eller i appen. Der kan du registrere oppsigelsen din ved å trykke på de tre prikkene til høyre for adressen din, og deretter "Registrer oppsigelse". |
Overføre abonnementet til ny eier
Det er mulig å overføre abonnementet fra deg til en annen person på samme adresse. Fra vi mottar melding om overføringen så behandler vi den så raskt som mulig, og tar kontakt med ny eier av abonnementet for å få alt bekreftet.
Sånn overfører du abonnement på MinSideDen enkleste måten å overføre abonnementet ditt på er gjennom MinSide på nett eller i appen. Der kan du registrere overføringen din ved å trykke på de tre prikkene til høyre for adressen din, og deretter "Endre eier av abonnement". |
Lurer du på om du har bindingstid?
Det er bindingstid på nye abonnement av bredbånd fra oss, og på ordrebekreftelsen som du mottar fra oss på e-post vil det også stå hvor lenge bindingstiden/avtaleperioden er. Bindingstiden gjelder fra datoen som tjenesten er levert.