Her finner du svar på de vanligste spørsmålene rundt ditt abonnement, som leveringstid og endringer
Meld fra om flytting i god tid – det kan ta minst fire uker fra du melder flyttin...
Sist oppdatert 11. april, av NextGenTel
Leveringstiden på bredbånd kan variere utifra hvilket område du befinner og hvilk...
Sist oppdatert 13. januar, av NextGenTel
Du bytter enkelt hastigheten på abonnementet ditt via MinSide på nett eller i app...
Sist oppdatert 28. september, av NextGenTel
Ofte stilte spørsmål om retur av utstyr Hvordan bestiller jeg returlapp? Du kan e...
Sist oppdatert 23. januar, av NextGenTel
Har du noen gang lurt litt på hva som skjer etter at du har mottatt ordrebekrefte...
Sist oppdatert 30. juni, av NextGenTel
Trafikkstyring Vi bruker trafikkstyring som et verktøy for å sikre at det er god ...
Sist oppdatert 3. oktober, av NextGenTel
Det er du som juridisk eier av abonnementet som har mulighet til å gjøre endringe...
Sist oppdatert 19. desember, av Martin
Det er flere måter for deg å avslutte abonnementet eller overføre det til ny eier...
Sist oppdatert 12. desember, av NextGenTel