Vi leverer mobilt bredbånd over Telia sitt mobilnett. I motsetning til andre typer bredbånd så krever ikke mobilt bredbånd noe fysisk installasjon.
Når du har mobilt bredbånd fra oss så sender vi deg et SIM-kort. Du kan velge mellom å bruke din egen mobilt bredbåndsruter.
Ofte stilte spørsmål
Hvilket abonnement har dere?
Vi tilbyr ulike abonnement med datamengde mellom 5 - 300 GB.
Her kan du se en full oversikt over alle abonnement på mobilt bredbånd
Hvordan endrer jeg abonnementet?
Du kan endre abonnementet ditt når som helst i løpet av måneden, og nedgradering av abonnement vil tre i kraft fra den 1. dagen i neste måned.
Du må kontakte vår kundeservice via chat eller telefon for å endre abonnementet ditt.
Ekstra datapakker
Dersom du går over den inkluderte datamengden på abonnementet så kan du bestille ekstra datapakker via MinSide. Ekstra datapakker varer i 30 dager fra datoen som pakken blir bestilt, eller frem til pakken er brukt opp.
Her er prisene på de ulike datapakkene som du kan bestille:
Ditt abonnement | Mulige ekstra datapakker |
---|---|
5 GB | 5 GB (129 kr) |
10 GB | 10 GB (179 kr) |
25 GB | 10 GB (179 kr), 20GB (229 kr) |
50 GB | 10 GB (179 kr), 20GB (229 kr), 40 GB (259 kr) |
100 GB | 10 GB (179 kr), 20GB (229 kr), 40 GB (259 kr), 100GB (299 kr) |
200 GB | 10 GB (179 kr), 20GB (229 kr), 40 GB (259 kr), 100GB (299 kr), 200GB (349 kr) |
300 GB | 10 GB (179 kr), 20GB (229 kr), 40 GB (259 kr), 100GB (299 kr), 200GB (349 kr) |
Det er ingen begrensning på hvor mange ekstra datapakker som du kan bestille.
Kan jeg pause abonnementet?
Det er ikke mulig å pause et abonnement på mobilt bredbånd. Et alternativ kan være å nedgradere abonnementet til en lavere datapakke i den perioden du ikke kommer til å benytte det like ofte.
Ekstra SIM-kort
Vi leverer ett SIM-kort sammen med mobilt bredbånd, og det er ikke mulig med flere SIM-kort, også kalt tvilling-SIM.
Kan jeg bruke mobilt bredbånd i utlandet?
Mobilt bredbånd fra oss kan kun brukes i Norge.
Hvor ser jeg dataforbruket?
For å sjekke forbruket ditt, kan du logge inn på ruteren som bruker SIM-kortet for å se hvor mye data du har brukt.
Når du har brukt ca 90% av datamengden som er inkludert i abonnementet ditt så sender vi deg informasjon på e-post.
Dersom du bruker opp datamengden som er inkludert i abonnementet ditt så blir hastigheten redusert til 64 Kb/s. Du kan med andre ord fortsette å bruke bredbåndet, uten at det påløper noen ekstra kostnader.
Er det oppsigelsestid?
Oppsigelsestiden på mobilt bredbånd er på inneværende måned. For å melde inn din oppsigelse, vennligst ta kontakt med våre kundeservice på chat eller telefon.
Er det bindingstid?
Nei, det er ikke bindingstid på mobilt bredbånd.
Hvordan er dekningen hos meg?
Vi leverer mobilt bredbånd på Telia sitt mobilnett og dekningen vil derfor være forskjellig utifra hvor du bruker det mobile bredbåndet.