Avslutte abonnement

Det er enkelt å avslutte internettabonnementet.

Ta kontakt med oss via chat i NextGenTel-appen, eller telefon 987 07 979 og velg tastevalg for oppsigelse.

Husk at oppsigelse av abonnementet kan kun gjøres av juridisk eier av abonnementet.

 

Vil du heller bytte eier på abonnementet?

Internettabonnementet kan du raskt og enkelt flytte over til ny eier.

Trykk her for å lese mer om bytte av eier

 

 

 

 

Ofte stilte spørsmål om oppsigelse

Hva er oppsigelsestiden?

På internettabonnement er oppsigelsestiden inneværende måned pluss neste måned.

Eksempelvis blir oppsigelsestiden ut juni dersom du sier opp før siste dag i mai.

 
 

Får jeg bruddgebyr?

Du får kun bruddgebyr dersom du sier opp abonnementet innenfor bindingstid. Størrelsen på bruddgebyret avhenger av hvor lenge som er igjen av bindingstiden, og bruddgebyret blir redusert kvartalsvis.

Gjeldende priser for bruddgebyr finner du i vår prisliste.

 
 

Hva gjør jeg med WiFi-utstyret når jeg sier opp?

Dersom du har WiFi-utstyr, eller annet utstyr, som skal i retur til oss sender vi informasjon til den e-postadressen du har registrert hos oss.

 
 

Får jeg bekreftelse på oppsigelsen?

Ja, vi sender alltid bekreftelse på oppsigelse til den e-postadressen du har registrert hos oss.

 
 

 

 

Lurer du på om du har bindingstid?

Det er bindingstid på nye internettabonnement i 12 måneder. Sjekk ordrebekreftelsen du har fått fra oss på e-post. Bindingstiden gjelder fra datoen som internettjenesten ble levert.