Avslutte eller overføre abonnement

Det er enkelt å avslutte eller overføre abonnementet via MinSide

Sist oppdatert 25. mai

Det er flere måter for deg å avslutte abonnementet eller overføre det til ny eier på samme adresse. Du kan gjøre begge deler ved å :

  • Registrere det selv på MinSide via app eller nett
  • Ta kontakt med kundesenteret via chat eller telefon til 98707979 og velge tastevalg for overføring eller oppsigelse

Oppsigelse eller overføring av abonnementet kan kun gjøres av juridisk eier av abonnementet. Slik kommer du i gang med MinSide-appen.


Registrere via MinSide


Avslutte abonnementet

Når du sier opp et bredbåndsabonnement så er oppsigelsestiden på inneværende måned pluss neste måned.

Dersom du er innenfor bindingstid på abonnementet ditt så får du et bruddgebyr. Størrelsen på bruddgebyret avhenger av hvor lenge som er igjen av bindingstiden på abonnementet. Gjeldende priser finner du i vår prisliste.


1638954010283-Si opp.JPG

Registrere oppsigelse på MinSide

Den enkleste måten å avslutte abonnementet på er gjennom MinSide på nett eller i appen. Der kan du registrere oppsigelsen din ved å trykke på de tre prikkene til høyre for adressen din, og deretter "Registrer oppsigelse".

Delete

Overføre abonnementet til ny eier

Det er mulig å overføre abonnementet fra deg til en annen person på samme adresse. Fra vi mottar melding om overføringen så behandler vi den så raskt som mulig, og tar kontakt med ny eier av abonnementet for å få alt bekreftet.


1638953413163-Overføring.JPG

Overføre abonnement på MinSide

Den enkleste måten å overføre abonnementet ditt på er gjennom MinSide på nett eller i appen. Der kan du registrere overføringen din ved å trykke på de tre prikkene til høyre for adressen din, og deretter "Endre eier av abonnement".

Delete