Opplever du problemer med Heimgard?

Her finner du hjelp og lÞsning pÄ problemer med Heimgard

🔄 Programvareoppdatering

24. april kom det en ny programvareoppdatering for Heimgard Smart Mesh.

Nedenfor finner du lĂžsning pĂ„ kjente problemer etter oppdateringen 👇

 

 

ProblemlĂžsning

Jeg har flere Heimgard-bokser, men noen av boksene har mistet kontakt

For Ă„ lĂžse dette problemet kan du gjĂžre fĂžlgende:

 
  1. Trykk og hold inne synkroniseringsknappen pÄ hoved-boksen i et par sekunder
  2. Trykk og hold inne synkroniseringsknappen  pÄ boks nummer to i et par sekunder (dette mÄ gjÞres innen to minutter etter at du har trykket pÄ hoved-boksen)
  3. Etter noen sekunder skal lyset pÄ Heimgard-boksene lyse grÞnt. Alt skal da fungere som normalt.

 

PS: Har du flere Heimgard-bokser gjentar du steg 1 til 3 med neste boks.

 

Synkroniseringsknappen finner du pÄ baksiden av Heimgard-boksen:

 

 
 

Jeg kan ikke se alle boksene mine i Heimgard Connect-appen

For Ă„ lĂžse dette problemet kan du gjĂžre fĂžlgende:

 

 

  1. GĂ„ inn i Heimgard Connect-appen
  2. Slett lokasjonen
  3. Legg til ny lokasjon

 

Dersom dette ikke lÞser problemet kan du kontakte Heimgard support pÄ telefon 64944422 (Äpent hverdager mellom 09-17). NÄr du ringer anbefaler vi at du har klar serienummeret som stÄr pÄ hoved-boksen. Serienummeret finner du pÄ klistrelappen pÄ boksen.

 

 
Â