🔄 Programvareoppdatering
24. april kom det en ny programvareoppdatering for Heimgard Smart Mesh.
Nedenfor finner du løsning på kjente problemer etter oppdateringen 👇
Problemløsning
Jeg har flere Heimgard-bokser, men noen av boksene har mistet kontakt
For å løse dette problemet kan du gjøre følgende:
- Trykk og hold inne synkroniseringsknappen på hoved-boksen i et par sekunder
- Trykk og hold inne synkroniseringsknappen på boks nummer to i et par sekunder (dette må gjøres innen to minutter etter at du har trykket på hoved-boksen)
- Etter noen sekunder skal lyset på Heimgard-boksene lyse grønt. Alt skal da fungere som normalt.
PS: Har du flere Heimgard-bokser gjentar du steg 1 til 3 med neste boks.
Synkroniseringsknappen finner du på baksiden av Heimgard-boksen:
Jeg kan ikke se alle boksene mine i Heimgard Connect-appen
For å løse dette problemet kan du gjøre følgende:
- Gå inn i Heimgard Connect-appen
- Slett lokasjonen
- Legg til ny lokasjon
Dersom dette ikke løser problemet kan du kontakte Heimgard support på telefon 64944422 (åpent hverdager mellom 09-17). Når du ringer anbefaler vi at du har klar serienummeret som står på hoved-boksen. Serienummeret finner du på klistrelappen på boksen.