đ Programvareoppdatering
24. april kom det en ny programvareoppdatering for Heimgard Smart Mesh.
Nedenfor finner du lĂžsning pĂ„ kjente problemer etter oppdateringen đ
Â
ProblemlĂžsning
Jeg har flere Heimgard-bokser, men noen av boksene har mistet kontakt
For Ă„ lĂžse dette problemet kan du gjĂžre fĂžlgende:
- Trykk og hold inne synkroniseringsknappen pÄ hoved-boksen i et par sekunder
- Trykk og hold inne synkroniseringsknappen  pÄ boks nummer to i et par sekunder (dette mÄ gjÞres innen to minutter etter at du har trykket pÄ hoved-boksen)
- Etter noen sekunder skal lyset pÄ Heimgard-boksene lyse grÞnt. Alt skal da fungere som normalt.
Â
PS: Har du flere Heimgard-bokser gjentar du steg 1 til 3 med neste boks.
Â
Synkroniseringsknappen finner du pÄ baksiden av Heimgard-boksen:
Jeg kan ikke se alle boksene mine i Heimgard Connect-appen
For Ă„ lĂžse dette problemet kan du gjĂžre fĂžlgende:
Â
- GĂ„ inn i Heimgard Connect-appen
- Slett lokasjonen
- Legg til ny lokasjon
Â
Dersom dette ikke lÞser problemet kan du kontakte Heimgard support pÄ telefon 64944422 (Äpent hverdager mellom 09-17). NÄr du ringer anbefaler vi at du har klar serienummeret som stÄr pÄ hoved-boksen. Serienummeret finner du pÄ klistrelappen pÄ boksen.
Â